מה קשור? אסי ישראלוף עוזב את "סברס"

האמן אסי ישראלוף, חבר שלישיית מה קשור עזב את סוכנות "סברס", בניהולו של גיל אולמפריאל, לאחר שייצג את ישראלוף ואת השלישייה מזה עשרים שנה. האם שלישיית מה קשור בדרך לפירוק? 

חברי שלישיית "מה קשור": שלום מיכאלשווילי, ציון ברוך ואסי ישראלוף, מזה כ-15 שנים פועלים כמעט בכל תחום אפשרי בעולם הבידור הישראלי ונחשבים לאחד מהרכבי הבידור המצליחים ביותר בישראל. 

על-פי  פרסום מקו, נודע כי חבר בשלישיית מה קשור, אסי ישראלוף, יצא בצעד דרמטי שעלול להשפיע על המשך פעילות השלישייה ועתידה. 

ישראלוף, אשר היה מיוצג על-ידי סוכנות "מאמא" מקבוצת "סברס", אשר בבעלותו ובניהולו של גיל אולימפריאל, אשר מייצג את השלישייה מזה כעשרים שנה, עוד הרבה לפני שהכרתם אותם, כשלישייה וכל אחד מהחברים בנפרד.

עקבות חילוקי דעות מקצועיים בין ישראלוף לסוכנות אשר מייצגת אותו, אסי ישראלוף מחליט לעזוב את הסוכנות אשר ייצגה אותו כחבר בשלישיית מה קשור וגם באופן אישי. כעת ישראלוף בחר להביא את ניהולו לסוכנות של אור דוידסון המייצגת שמות רבים בתעשייה: דודו טסה, אורי חזקיה,  מני עוזרי, אסף יצחקי ועכשיו גם אסי ישראלוף.

להבנתנו, נכון להיום אסי ישראלוף כחלק משלישיית "מה קשור" ימשיך להיות מנוהל על-ידי "סברס", אך ישראלוף באופן אישי, כל פעילות מחוץ למסגרת של השלישייה, ינוהל על-ידי אור דוידסון – ניהול וייצוג אומנים.

אז מה הרחש?

בעקבות הצעד של ישראלוף, רבים בתעשייה מפרשים את המהלך כניצוץ של תהליך שיכול בקלות להוביל לפירוק השלישייה, אשר עד עתה ובברכה לעוד גם בהמשך, הייתה מחבורות הבידור המצליחות והיציבות בישראל. על-פי פרסום מקו, גורם בכיר אומר: "זה כבר ידוע שדברים לא הולכים שם חלק הרבה זמן. הפרידה היא רק עניין של זמן".

אסי ישראלוף, ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי הם חברי ילדות וחברים טובים בחיים הפרטיים גם היום. האם זה ישפיע על עתיד השלישייה? רק הזמן יכול לענות על התשובות. בתקווה שהשלישייה תמשיך לעשות את מה שהיא עושה בצורה הטובה ביותר ותלווה אותנו לעוד שנים טובות ומצחיקות.

אהבת את התוכן? פירגון בשיתוף זה בחינם ובלחיצה אחת (-:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp
Telegram
Email
אודי כגן מדבר על פוסט טראומה
אודי כגן, פוסט טראומה על הבמה: "קרב שנלחמים בו לבד בדממה"
בעולם הבידור, שבו הצחוק מהווה את מטבע המרכזי, עומדים לעיתים סיפורים שמאחורי הקלעים, מספרים על מאבקים אישיים של אנשים ...
דניאל חן מעורר סערה
חן מזרחי מעורר סערה
בעולם שבו הקווים בין פוליטיקה לבידור הולכים ומטשטשים, הסיפור של חן מזרחי, קומיקאי ישראלי שהתבדח על מצבם של תושבי עזה,...
הקומדי סטור חוגגים 30 שנה לתוכנית הראשונה
הקומדי סטור: חוגגים 30 שנה של צחוק
לציון שלושים שנה להשקת הפרק הראשון של התוכנית "הקומדי סטור", אנחנו צוללים חזרה לרגע בו הקומדיה הישראלית קיב...
מסלול ההתפתחות של הסטנדאפ הישראלי
מסלול ההתפתחות של הסטנדאפ הישראלי: מהפינה האפלה עד ללב התרבות
במהלך המאה ה-20, ישראל עדה להתפתחות והתבססות של ז'אנר הסטנדאפ. מתחילתו כפורמט קומי צדדי ועד להפוך לתחום אמנותי מוביל ...
צעדים ראשונים לשגרה בצל המלחמה
צעדים ראשונים לשגרה בצל המלחמה
ישראל נקלעה למצב של חירום לאומי עם פרוץ המלחמה. המצב הביטחוני המתמשך יצר מציאות חדשה ומאתגרת, המעלה שאלות על איך אנחנ...
7 באוקטובר 2023 - חרבות ברזל
הבמה עומדת ריקה: הסטנדאפ בימי מלחמה
ביום שבת, ה-7 באוקטובר, פרצה מלחמה באדמת ישראל, חרבות ברזל, מלחמה שכבר גרמה למותם של למעלה מ-600 איש וכינונה של למעלה...

מצאתם טעות?

לא התכוונו באמת שיהיו טעויות. סורי.

נשמח לתקן ונודה לכם על המידע הנכון והפניה למקור ומערכת האתר תבחן את הנושא.
הקפידו למלא את הפרטים המלאים בטופס הבא: